Аналіз уроку за
М.І.Махмутовим:
·
Науково-теоретичний рівень уроку;
·
Шляхи та засоби, що забезпечують розвиток
пізнавальних здібностей учнів;
·
Актуалізація раніше набутих учнями знань,
зв’язок навчання з життям;
·
Організація самостійної роботи учнів;
·
Методи та прийоми пізнавальної активності
і самостійності учнів;
·
Методика отримання зворотної інформації;
·
Система обліку та оцінки знань учнів;
·
Здійснення на уроці індивідуального
підходу до учнів;
·
Навчальна діяльність учнів на уроці;
·
Обсяг та характер домашнього завдання;
·
Структура уроку, її педагогічна
доцільність.
Психологічний аспект уроку:
1.
Розвиток вищих психічних процесів учнів на
уроці
·
Розвиток в учнів відчуттів у процесі
навчання;
·
Розвиток сприйняття і спостережливості
учнів у процесі навчання;
·
Розвиток уваги в учнів у процесі навчання;
·
Розвиток в учнів пам’яті у процесі
навчання;
·
Розвиток в учнів мислення у процесі
навчання;
·
Розвиток в учнів емоційно-вольової сфери у
процесі навчання.
2.
Навчально-пізнавальна діяльність учнів на
уроці
3.
Опора на біологічний фундамент учнів у
процесі навчання
4.
Стиль спілкування
Основні компоненти виховного аспекту уроку:
·
Національне виховання учнів у процесі
навчання;
·
Моральне виховання учнів у процесі
навчання;
·
Розумове виховання учнів у процесі
навчання;
·
Трудове виховання і професійна орієнтація
учнів у процесі навчання;
·
Естетичне виховання учнів у процесі
навчання;
·
Фізичне виховання учнів у процесі
навчання;
·
Економічне виховання учнів у процесі
навчання;
·
Екологічне виховання учнів у процесі
навчання;
·
Валеологічне виховання учнів у процесі
навчання на уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар