понеділок, 15 січня 2018 р.

Аналіз УРОКУ

Деякі не нові, але актуальні питання освітнього процесу.

Аналіз уроку за М.І.Махмутовим:
·                        Науково-теоретичний рівень уроку;
·                        Шляхи та засоби, що забезпечують розвиток пізнавальних здібностей учнів;
·                        Актуалізація раніше набутих учнями знань, зв’язок навчання з життям;
·                        Організація самостійної роботи учнів;
·                        Методи та прийоми пізнавальної активності і самостійності учнів;
·                        Методика отримання зворотної інформації;
·                        Система обліку та оцінки знань учнів;
·                        Здійснення на уроці індивідуального підходу до учнів;
·                        Навчальна діяльність учнів на уроці;
·                        Обсяг та характер домашнього завдання;

·                        Структура уроку, її педагогічна доцільність.

Психологічний аспект уроку:
1.                     Розвиток вищих психічних процесів учнів на уроці
·                       Розвиток в учнів відчуттів у процесі навчання;
·                       Розвиток сприйняття і спостережливості учнів у процесі навчання;
·                       Розвиток уваги в учнів у процесі навчання;
·                       Розвиток в учнів пам’яті у процесі навчання;
·                       Розвиток в учнів мислення у процесі навчання;
·                       Розвиток в учнів емоційно-вольової сфери у процесі навчання.
2.                     Навчально-пізнавальна діяльність учнів на уроці
3.                     Опора на біологічний фундамент учнів у процесі навчання
4.                     Стиль спілкування

Основні компоненти виховного аспекту уроку:
·                        Національне виховання учнів у процесі навчання;
·                        Моральне виховання учнів у процесі навчання;
·                        Розумове виховання учнів у процесі навчання;
·                        Трудове виховання і професійна орієнтація учнів у процесі навчання;
·                        Естетичне виховання учнів у процесі навчання;
·                        Фізичне виховання учнів у процесі навчання;
·                        Економічне виховання учнів у процесі навчання;
·                        Екологічне виховання учнів у процесі навчання;
·                        Валеологічне виховання учнів у процесі навчання на уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар