"Цікаві ПЕРЛИ" з учнівських зошитів


187  тут можуть з'явитися ваші перли

186 Еволюція зір - спочатку зоря народжується і вона маленька, потім стає більшою і вибухає і розлітається по світу.

185 Зоряні скупчення - це коли багато зірок зібрались в одному місці

184 Двигун - це поршень здигається уверх та вниз у горі є проміжність через яку проходить газ

183 Принцип роботи дозиметра - попадає на ниточку, ниточка шевелиться і получається лампочка

182 Була зоря - бабах і нема зорі (еволюція зір  - вислів від 11 класу)

181 Новмер у таблиці 31 молекулярний менделеїв 69,723

180 Ми навчилися виштовхувати тіла (вивчали силу Архімеда)

179 Класифікація зір: нормальні зорі -такі як Сонце, і не нормальні.

178 Еволюція зір - вони з'явилися, потім світилки збирали інший світ, а коли почали відмирати, у них стався вибух

177 Чорна діра - це космічне явище, яке енергетично настільки потужне, що ніщо не може його покинути

176 Еволюція зір: розвиток - рости, вмирають -вибухають

175 Фізично змінні зорі - це зорі які можуть революцювати

174 Світовий рік - це коли рік йде світом

173 Спершу я не бачив нічого потім я побачивши світло а пізніше став бачити різні кольори

172 На уроці я в трубу побачила райдугу, а спершу я не побачила нічого

171 Сонце - це велика зірка, яка стане напевно з магми

170 Набір гальванічних елементів.

169 Ядерні сили - це сили які збухають.

168 Як передається електроенергія на значні відстані? - проводами (відповідь 11 класу)

167 У мене нічого не вийшло. бо я не слухала вчителя, а це велика проблема

166 Кількість електричного струму залежить від магнітної сили струму та від швидкості його всування та висування.

165 Рівномірний рух це коли не більше і не менше, а рівномірно по рівному. 

164 Сила тяжіння це коли предмет тягнути

163 Рівномірний рух - це повільний і зручний

162 Сила пружність - стрибати

161 Сила пружності - це коли пружина розтягується фізично

160 Густина - це коли щось загущується якось

159 Сила тертя - це коли ваги між собою туди тертя від сили

158 Молекула - це фізична речовина бо фізична речовина - це молекула

157 Щоб виміряти кубічні метри потрібно поділити на 1000 два рази

156 Молекула найменший живий організм

155 Атом - це мікроскопічне тіло, яке розділяється на дох

154 Молекула - скупчення молекул

153 Сила створена, щоб не падати. Бо впасти можна спочатку головою, а потім ногами, а можна і навпаки.

152 Інерціальні системи відліку - це системи де все працює

151

Поступове існування інверціальних систем відліку не доведено

149 за першим законом Ньютона всі сили нам повинні рівно

148

ятити при 50 градусах Цельсія, бо можна разів 50 і вдруге 50 і буде 100

146 Вовна зберігає більше тепла ніж бавовна вона тепліша та щільніша температура тварин з яких виробляють одяг з шерсті становить приблизно 40 градусів через шерстяний одяг тепліший ніж бавовняний.

145 На уроці я навчився вимірювати полюси

144 На уроці ми досліджували як рухати північний і південний полюс

143 На уроці ми пробували мідний купорос

142 На уроці я спробував котушку 141

Ми побачили силу ампера

140 На

уроці я забув що робив

138 На уроці ми миряли томпературу води і жважувати ієтричне тіло

137 Якщо підняти полюси то стрілка забігає в різні боки

136

струму та опір

134 Підключивши амперметр і вольтметр до колу, ф визнасивши скільки амперів і вольтів проходять через коло

133 Реактивний двигун складається з турбіна, гарячого тракту

132

Я розв'язала силу тяжіння

130 буває швидкість, а буває і мєдлєнність

129 Вимірюється висота у величинах, а відстань у коренях

128 Я побачивши райдугу яка світитися 127 Я

подивився в трубу і все побачивши

126 На уроці я дивився яка є веселка 125 Я подивився і побачив світло 123 А вода мокра 122 Виміряв натяг води методом відриву та обчисливши середній натяг 121 У ході лабораторної роботи я навчився розрізняти собі з собою 120 118 Після дощу дорога слизька тому що додога сизька і можна дудись заїжати 117 Молекули складаються з атомів і припагуються в хаотичному русі 116 Все в світі складається з спиртів за допомогою розумної голови























114 Я дізнався як міряти лінійку

113 Я дізнався, як міряти Ньютона і його обчислювати

112 На цьому уроці я дізналася, як працювати зі пружними властивостями 111

На уроці я дізналася як досліджувати пружність металевого бруска

які застивають

109 Ультрафіолетове випромінювання використовують як солнечну батарею

108. Я навчився визначати Ньютона без динамометра

107. Заряджати тіло можна волосінням

106. Намагніченість тіл можна магнітацією

105. Дозиметр призначений для того, щоб вимірювати дозу

104. що гойдається і ні 103. Колівальний рух - це рух найпоширеніший

у природі

102

. рідкого стану в рідкий 98. Я ознайомився з рухом зв'язних тіл і зрозумів, що Фізика це не моє 97 . ідуть бульбашки 95. Практично я не зможу сказати що зробив, але зробив усе правильно 94. За допомогою приладів л/ли змогли щось знайти 93. Навчився обводити лінії (10 кл.) 92. Користуватися електричними приладами можна тільки в ризинових рукавицях 91. Діод працює так: в ідіота електрика входитиме, а з його не виходитиме. 90. У ньому внутрішній Ом був більший за зовнішній 89. Щоб створити електричний струм, треба потерти предмет по голові 88. Я навчився визначати вольти. вимірювати силу Кола в Олі 87. У ході роботи я закріпив Ома в повному колі 86. Якщо його вставити із заді то поїдеш, якщо із переді то поїдеш ще швидше (електродвигун) 85. Довжина кулі 2 см, а ширина 4 см 84. Вільне падіння - падіння, яке падає вільно і йому нічого не загрожує 83. Рівномірний рух - це рух якогось предмета який рівномірний не більше не менше 82. Рівномірний рух - це рух у будь-якому розташуванні з позитивною швидкістю 81. Вільне падіння - це коли легка предмет падає і його відносити вітром 80. Рівномірним рухом - називають рух який здійснює особа рівномірно паралелі 79. Рівномірний рух - це рух тіла на який нічого не діє 78. Коли всі сили, що діють на предмет скомпенсовані, то тіло рухається без перебоїв 77. Вільне падіння - це коли на тіло падає жодна з сил 76. Я навчився вимірювати прилади і важкі, та обчислювати формули з важками



















































75. Я навчилася вимірювати циліндром прилади і матеріали

74. Хвильова теорія світла - теорія світла, що йде по хвилях

73. Корпускулярна теорія світла - це теорія, яка вказує на корпус світла

72.

71. Я навчився визначати силу лінзи

70. Я виміряв лінзу

69. Я підтвердив закон виломлювання світла

68. На уроці я побачивши рівну лінію

67. При зміні полюсів магніта змінюється стрілка амперметра

66. На уроці я навчився вимірювати північ

. на амперметрі не бігає.

64. Зірочка не вписується в паличку

63. Я навчився визначати опір кола, закріпивши закон Ома

62. Виявили, що за допомогою електрики електрична котушка почушка почала обертатися

61. Виявили, що за допомогою електричного котушка почала обертатися

60. Я побачив і зрозум електродвигун

59. Я навчився вивчати електромагніт

58. Я більш-менш навчився вивчати дзвінок

57. Коли мідну картушку ставити між магнітом вона пачинає розкручуватися і падає електрику

56. Я навчився визначати довжину Ньютона та термометра

55. існує декілька у світі

54. Лінійчастий спектр - це лінії розташовані поряд

53. Ядерна реакція - це коли ядра атомів перевтілюються

52. Внаслідок ядерної реакції утворюється ядерний продукт

51. Альфа розпад - це розпад ядер в результаті якого приходить випробовування двічі

50. - це хімічний елемент повзе за періодичною системою вниз

49. Термоядерна реакція - це коли хімічний елемент повзе за періодичною системою Менделеєва вгору

48. Спектрограф направили на воскову свічку чи я втратив зір, чи воно насправді розплилося і все змішалося

47. Дивлячись кольори ставали більшими, а інші менші і кольори інколи зникали

46. Я побачила чіткі кольори веселки у вертикальній позі

45. Я навчився дивитися у спектрограф

44. Я дивився на сухий спирт і кольори веселки, які були світлими на них з'явилася жовта смужка, а інші стали тьмяними

43. Додаємо мідний купорос до спирту і спостерігаємо, що кольори змішані, тобто розмиті (оранжевий зник з'явився інший)

42. Я дивився на йод і спостерігаю випаровування йоду, кольори радуги стали світлішими

41. Я на вроці фізики ковецієнт поверхневого натягу речовини

40. Навчилася на досліді визначати коефіцієнт повухневого натягу

36. Сьогодні на уроці ми навчилися натягувати рідину

35. Навчилися на досліді поверхневого натягу

34. Насичена пара - це пара, яка парить

33. Навчився складати план нерозгалуження

32. Я зрозумів, лампочка мачніша за резистор

31. Я визначати навчився визначення

30

. старі і зовсім не точно показують

28. Я пробував сунути руку в дошку - у мене нічого не вийшло

27. Я крутив дві руки, але завдання у мене не вийшло

26. Я побачив різницю між пісідовним з'єднанням

25. амперметра, вольтметра, ома

24. Повинно бути рівне, але амперметр був некоректний

23. Перевірили досвідченим шляхом Бойля-Маріотта.

22. Притупіманні трубочки тиск догори падає.

21. Я навчилася з'єднувати електричне коло для того, щоб задовольнити дзвінок.

20. Я навчився на уроці складати електричне коло зрізетки.

19. На уроці я навчилася встановлювати велику прибіжність дій.

18. Тому що ця температура секунда.

17. Звукова хвиля – це дує будь-яка істота.

16. Гармонічне колівання - це коли гармонія у коліванні рівна гармонії.

15. Я навчився спостерігати явища інтерференції та описувати їх. Я описавши пряму призму, скляну призму, інтеренференційне скло, кільця Ньютона.

14. Приклади струму в газах: прямий та кривий.

13. Несамостійний – це газ, який не здійснюється без допомоги.

12. Несамостійний розряд – це коли розряд потрібно подавати.

11. Іскровий розряд – велика кількість тепла та світлення.

10. Тліючий газом можна назвати газ, який є у болотах. Його використовують у господарстві для роботи.

9. Несамостійний розряд – це розряд, який протікає шкідливо.

8. Самостійний розряд - це розряд, що протікає за допомогою універсальної техніки.

7. Тліючий розряд – це розряд у трубі.

6. Я навчилася роз'язувати оберти.

5. Протягом уроку я засвоїла складання електричного кола.

4. Газ - це агрегатний стан речовини, більший за їх розміри.

3. Якщо опустити в холодну воду якесь тіло, то воно охолоне і піде пар.

2. Електричний струм - це електрика яка йде струмком.

1. Веселка утворюється, щоб у нас було сонце.



2 коментарі:

  1. дуже гарні висновки. треба переглянути зошит з фізики одного з учнів 9-Б . може мій син також на такі перли здатен. :)))

    ВідповістиВидалити